čtvrtek 19. července 2018

Vegas, bejby!!!

Problém hotelu s úžasným výhledem je ten, že člověk musí furt na výhled koukat a nemhodnotíme jeho pokojjako nechutnýlůže spát. Plus jsem ráno měla budík na východ slunce kvůli videu, takže jsem se moc nevyspala. Snídaly jsme kousek od hotelu v podniku "sněz co můžeš" a po snídani jsme se pobalily, naposledy jsme se slzou v oku pohlídly z okna na vodopády a vyrazily zpátky. Tentokrát jsme to vzaly pěšky přes most. Jakkoli to z americké strany vypadá jako daleko, tak není. Absolvovaly jsme pohovor proč jdeme do USA a byly jsme zpátky. Nákupy suvenýrků a cesta na letiště.
Ta spočívala ve dvou autobusech. Jreden jen do Buffala a druhý měl jet na letiště, přičemž google tvrdil, že musíme změnit zanstávku. To jsme udělaly a ocitly jsme se na podivném místě, kde bych autobus na letiště opravdu nečekala. Uprostřed ničeho, hned za stadionem místních Buffalo bulls. Alr kupodivu, autobus na letiště tam přijel (jen pak jel kolem té zastávky, kde jsme původně vystoupily a o které google nemluvil).
Let probíhal poměrně klidně, jen jsme nedostal letenky s číslem sedaček, ale měly jsme si čísla vyžádat až na gate. To jsme viděla poprvé. Také nás pak neposadili na druhý let vedle sebe,a le to jsme vyřešily přesazením dvou amerických důchodkyň, které letěly do Las Vegas utratit důchod.
V Las vegas nás v deset večer přivétalo osvěžujících 38 stupňů. Vyzvedly jsme si auto a poměrně poslepu (navigace odmítala součinnost) jsme dorazily do hotelu.
Tam nastala ta pravá šou.
Recepční tvrdila, že pro nás nemá pokoj. Nechápaly jsme, protože jsme měly rezervaci. Prý ná jen kuřácký. To jsme nechtěly. Ona něco řešila a pak nám dala klíčky od pokoje s tím, že tedy máme nekuřácký. Když jsmetam ale dotáhly kufry, byla to hrůza. Špína, irvané zdi, smrad. Vanda první odmítala v takovém pokoji zůstat. Šla to řešit a já zatím vše nafotila.
Vrátila se s nepořízenou s tím, že vedení hotelu pošle uklízečku. Aha. Asi i vymění koberec a vymaluje...
Šly jsme zpátky na recepci a recepční zavolala manažera - protivného týpka, kterému zjevně vadilo, že hodnotíme jeho pokoj jako nechutný. Odmítl to řešit stylem "nechceš, nech být". To jsme zase jako úplně nechtěly, protože už byla půlnoc a my unavené. Chtěly jsme tedy vidět ten kuřácký pokoj s tím, že posoudíme jak moc hrozné to je. To už manažer odmítnul a stornoval naši objednávku. My tedy volaly na booking s tím, že chceme pomoc s řešením. Panína infolince řekla ať tedy počkáme, že do hotelu zavolá. To manažer vůbec odmítal řešit a snažil se nás vyhodit, takže zavolal ochranku. My chtěly dodržet instrukce z booking (už jednou se nám vymstilo je nedodržet v San Franciscu). No jenže to už ochranka nevydáchala a narvala mi pouta (Vanda není oficiálně dospělá, takže nic) a odvedli nás kamsi do kamrdlíku ochranky a zavolali policii (my tedy policii volaly dřív, ale ti to úplně odmítli řešit, takže přijeli až na volání druhé strany, a až po hodině čekání s pouty na rukou...). Policajt měl rozum, takže to vcelku odmítl řešit s tím, že nám řekl kde nemáme a kde naopak máme hledat nocleh a pro spokojenost hotelu nám dal policejní zákaz vkročit do Stratosféry :)
Takže jsme popojely autem k nejbližšímu fast foodu, našly na netu nějaké bydlení (hotel New York, New York), daly v Dennys lehkou večeři napůl a odjely do hotelu. Tam nás pán ubytoval a my mohly konečně do postele. Bylo skoro pět ráno.
Všechno navíc ještě musím řešit s Booking.com, jelikož stratosféra má naše peníze a podle účtu co poslala na mail si hodně z toho stejně hodlá nechat...
Takže tolik nečekané zážitky ve Vegas...