čtvrtek 26. července 2018

Grand canyon a ukončení druhé třetiny dovolené...

Snídaně v hotelu byly poměrně skromná - jen tousty, džem, křupinky nebo muffiny. Takže jsme výjimečně posnídaly sladké tousty s džemem na gauči u recepce, protože motel nedisponuje ani pořádným sezením na snídani. Zase jsme strčily kufry do auta a vyrazily směr Grand canyon s malou zasávkou na "route 66" v městečku Williams, které se vyznačuje jen tím, že leží na kdysi známé silnici. Pokouší se zachovat stopy starých časů, ale moc mu to nejde. Asi během půl hodinky jsme prošly jednu hlavní uličku, nakoukly do suvenýrů, koukly i na Grand canyon express a jely dál.
V Grand canyonu jsme poměrně dlouho hledaly místo na parkování. Pak jsme obhlédly doporučenou trasu a vyrazily na nejbližší vyhlídku. Vanda tu už byla před dvěma lety s programem, takže mne vedla mezi davy turistů. Občas jsme se vyfotily a pak se otočily na cestu zpátky. Zavrhly jsme i další cestu parkovým autobusem, která byla v doporučené prohlídce, protože opravdu bylo ukrutné horko. Ostatně i večerní koncert, na který plánovala jít Vanda s Vidalem byl zavrhnut také kvůli horku - i večer mělo být stále 40 nad nulou a v době začátku koncertu ještě ani nemělo zapadnout slunce...
V nejbližší možnosti se občerstvit jsme zastavily (opět fast food McDonald) a objednaly si ledové kafe (já) a mražené kafe (Vanda). Jenže to moje se vůbec nedalo pít. To byl koncentrovaný cukr. Nezbylo, než si jít koupit jiné a vyžádat si úplně neslazené. Asi to nebývá zvykem. Dostala jsem tedy studené kafe jen s mlékem a došlo mi, proč to původní je tak strašně sladký. Když si člověk dá karamelové latté, oni ho běžně osladí, pak tam prsknou sladkou karamelovou příchuť v americkém množství - není divu, že se to nedá pít. Když jsem upila trochu svého neslazeného, zkusila jsem tam tohle původné sladké přelít, ale nešlo to - už po čtvrt deci to bylo úplně akorát dost.
Pak už nás čekala jen cesta zpět do Flagstaffu a potom dál, do Phoenixu. Dojely jsme ke Katherin asi v půl šesté, vyložily kufry a vyrazily vrátit auto. Na letišti nás pak Katherine vyzvedla a jely jsme se najíst - Vanda vybrala In-n-out s tím, že tam mají hamburgery, jaké má nejraději. A mléčné koktejly. No, tak zcela její nadšení nesdílím, koktejl mi vůbec nechutnala, ale OK :)
Mezitím Vanda s Katherine probrala snad úplně všechno. Já šla spát a ony stále pokračovaly a pokračovaly...









Žádné komentáře:

Okomentovat