pátek 28. srpna 2015

příliš dlouhý den - aneb návrat na starý kontinent

Poslední den ráno Vanda projevila touhu jít se vyfotit na pláž. Bylo jí vyhověno a po chvilce trdlovani na písku jsme se vrátily do hotelu na snídani, zabalit si věci a naskládat kufry do auta.
Na letišti jsme byly asi za půl hodiny, problém ale nastal s benzínem. Paní pokladní se nevedlo načíst kartu. Ani kartu druhou a ani třetí. Zběsile odmítala verzi, že chyba je u ní. Navrhovala vybrat peníze z bankomatu - což jsem zase odmítala já, protože bankomat hlasil poplatek za výběr šest dolarů.
Navíc by to moc nevyřešilo, protože já nevěděla, kolik benzínu do auta potřebuju...
Skončilo to tak, že jsem vypenila a za mohutného nadávání na ameriku jsem odjela o pumpu dál. Tam hodný pán pumpar stojan odblokoval, já natankovala potřebný počet galonu a pak zaplatila. Tou kartou, co vedle nefungovala...
pak už jsme jen vrátily auto, a ani jsme nemusely vysvětlovat, co jsme mu provedly (kolo vypadalo dost ošklive, ale ve skutečnosti jen vyskočil kus poklice...)
No a následoval let do Evropy. V půl jedné jsme odletaly a letely jsme celkem asi 14 hodin s přestávkami v Dallasu a Londýně.
Do Osla jsme přiletěly asi v půl páté místního času, my měly bůh ví kolik ráno. Máme hotel hned na letišti, takže jsme hned zapadly do postele...

Žádné komentáře:

Okomentovat