sobota 16. listopadu 2013

Shopping, shopping a shopping!!!

Ráno jsme sbalily a vyrazily na snídani, abysme v malé snídaňové cimřičce urvaly místo, neb se hotel přes noc zjevně zaplnil k prasknutí. Pak jsme dobalily, narvaly kufry do auta v přesném pořadí (jinak to nejde) a vyjely...
Při balení jsme se ovšem potýkaly s uzamčeným kufrem, protože máme kufry rozdělené na věci teplejší do NY a věci na jih, kufr z NY jsme na jihu neotevíraly. Jaké bylo naše překvapení, když jsme zjistily, že to nejde. Zámek se zasekl. Vzpomněla jsem si, jak Pepa doporučoval šroubovák pro tyhle případy...jenže to by jistě i tak byl v tom kufru...Nakonec za pomoci hrubé síly a nůžek z manikůry (opět se divím, že kladivo není součást běžného vybavení hotelového pokoje...) jsme kufr otevřely...
Pak už ubíhala cesta zpět do Miami v klidu a za hezkého počasí a bez dopravní zácpy mi nevadilo ani pět proudů silnice, navíc Vanda vážně naviguje skvěle.
Dojely jsme do Dolphin mall, kde jsme utratily nechutně moc peněz a způsobily si problém na cestu zpět s váhou zavazadel. Vanda si vybrala Vánoční dárky a je velmi spokojená... Dokonce i sama nosila tašky a velmi si tu plnou náruč užívala...

Jediný problém nastal, když jsme zjistily, že psssst - trika koupená Pepovi k Vánocům, jsou oproti také koupeným našim nekřesťansky drahá. Pán nám pak vysvětlil, že sleva 50% platí pro dvě trika, tak jsem si vracení rozmyslela s tím, že tedy vezmu ještě jedno, což ale vyvolalo další poprask u pokladny s tím, že to tak není, protože jakkoli to tak u holčičích trik bylo, u klučičích byla strategie jiná a druhé triko samotné mělo slevu 50%, první se platilo celé. Tak jsem usoudila, že to tedy nechceme a věci vrátili...teď jen doufám, že se mi ty peníze objeví zpátky na účtu a nebudu si muset pracně dopisovat přes oceán z domova...
Chudák Pepa tedy trika pod stromečkem nenajde.
Po nákupech nastal problematický okamžik narvat nakoupené do kufrů a to přímo na parkovišti. Jak jsme pak zjistily, nebyly jsme zdaleka jediné a tyhle podivné kousky tam provádí kde kdo. Až se divím, že pro to nezajistí nějaké místo jako službu pro záoceánské zákazníky.
Na letiště to pak bylo cobydup, vrátily jsme auto a staly se opět pěšími.
Počkaly jsme tedy na autobus, dotáhly naše kufry do hotelu na Miami Beach a "šly to zkusit".

Moře - pardon, oceán - byl skvělý. Velké vlny, paráda. Jen tedy špinavé, což citlivce Vandě hodně vadilo a odmítala se koupat. Plno chaluh a tak, potkala jsem i dvě medůzy. Taky Vanda zjistila, že jí od dovolené v Řecku zpuchřely plavky.
I pláž nebyla skvost čistoty a musím říct, že tedy kam se Miami Beach hrabe na chorvatské pláže. Opět například po "božolé" další příklad toho, že značka je někdy lepší, jak věc sama....
Večer jsme daly večeři nedůvtipně v Burger Kingu, obešly Ocean Drive potmě a těšíme se na zítra...

Tímto se tedy na týden odmlčujeme. Zítra se naloďujeme a vyplouváme. Osobně se těším. Po smršti zážitků a neustálé činnosti a běhání odněkud někam přijde klidnější část dovolené a týden v kuse v jedné posteli...Taky už se těším na normální jídlo :)
Takže po námořnicku ahoooj a zkusíme poslat alespoň z pevniny SMSku, pokud to půjde.

PS: Aby Mareček neumřel, tak máme pro něj bonus: vydupal si ukázku našeho Mustanga:

PPS: Dnes Vanda potkala svou první celebritu v Americe...překvapivě se nechtěla ani fotit, ani nechtěla autogram: