pátek 15. listopadu 2013

Ryby na stromech

Dnešní den byl ve znamení aligátorů. Po snídani jsme se vypravily na aligátoří farmu. Cestou jsme ještě natankovaly, což znamenalo dloue zapřemýšlet kudy k nádrži a pak ještě jednou, co se do toho vehiklu vůbec leje…Nicméně celý systém se mi líbí – zasune se karta, načerpá se dle libosti a jede se.
Na farmě jsme postupně viděli hadí šou, aligátoří šou, krmení aligátorů a absolvovaly jízdu na airboatu. Airboat mne trochu zklamal. V podstatě to byla přehlídka co to dovede a jak to cáká...naivně jsem si myslela že nám cestou ukážou aligátory a další zvěř...
Hadí šou se líbila mně - podržela jsem si malého pythona J - to Vanda odmítala. Zato si později podržela aligátora a nechtěla ho pustit J. Krmení aligátorů probíhalo formou ukázky krmení, najíst rozhodně nedostali všichni. Zato jsme je slyšeli dost zlověstně syčet. Osobně jsme si krmení zkusily taky, u mláďat. Jejich krmení fungovalo jako běžně v ZOO – za drobný peníz nasypeš do dlaně za zásobníku a tím krmíš…
Po vyřádění se na aligátoří farmě jsme vyrazily k národnímu parku Everglades. Farmy i projížděči na airboatech leží mimo, protože v parku takové legrácky provozovat nejdou. V parku jsme se prošly, dojely na jižní stranu, kde zrovinka odplouvala loď kolem pobřeží. Slibovala žraloky. No, nebyli. Asi tak, jako všude slibují jízdu za delfíny a delfíni si vzpomenou, že se just neukážou. Tak nám alespoň vyprávěli plno historek, jak jim žraloci málem ukousli ruku, nejčastěji kladivouni. Pak tedy pan kapitán přidal spoustu pozoruhodností o fauně i floře, z čehož jsme téměř nic nerozuměly, páč ornitologové nejsme. Ale bylo to hezké i tak a zejména soukromí projížďky – loď pro 30 lidí byla obsazena námi a dalšími třemi cestujícími. I tak jsme viděly hrozně moc, zejména ryby na stromech…
Pak už se začalo šeřit a my zbaběle z Everglades prchly, před nálety hladových moskytů. Den zakončen v Aligátořím grilu, kde si Vanda dala zbaběle kuřecí hamburger a já aligátoří talíř…






1 komentář:

  1. Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - Já chci vidět cabrio - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat