pondělí 24. listopadu 2014

SURFING...in the Australia

Dnešní den byl určený na plážový relax. Ráno jsme posnídaly (prvně v životě jsem si vařila kafe v pytlíku jako čaj) a vyrazily na pláž.
Cestou jsme zakoupily pro Vandu lekci surfingu a pak se jen válely u oceánu a koupaly se. Tedy jednou. Byly ohromné vlny a Vandu neuchvátily. 



V jednu hodinu už stála Vanda připravená na zastávce na svoji lekci surfingu. Nastoupila do autobusu a odjela. Kdyby nepřijela, už jí asi nikdy nenajdu, protože na zájezdový voucher napsali tak dokonale cizí jméno, že by nebyla dohledatelná. Příjmení si nepamatuju, křestním je údajně Valida.


Já surfovat nepotřebovala, tak jsem zůstala osamocená a šla se projít. Původně jsem chtěla jít k místnímu majáku, ale bylo to do kopce ve velkém horku, tak jsem procházku krapet zkrátila. I bez toho jsem viděla moc pěkných míst.





Před pátou jsem počkala na Vandu, která totálně unavená vypadla z autobusu a to dokonce bez jediné fotky, protože sama na focení neměla čas a fotky organizované se musely platit.......a spadnul. K Vánocům si prý Vanda od tatínka přeje surf a taky aby se postavil do rybníka, a poskokama nahoru dolů vyráběl vlny...:-D
Prý to celé ale probíhalo tak, že se lehlo na prkno, čekalo na uklidněné moře, pak přišla střední vlna, člověk se rozjel
Koupily jsme si pizzu k večeři, snědly ji na terase a rozhodly se pro zbytek dne udělit volno. Jsme unavené ze sluníčka (spálené taky) a zítra vstáváme brzy, protože ještě před dalším dlouhým přesunem máme koupené šnorchlování se želvami....


PS: Dědeček může být klidný. Koupaly jsme se výhradně v hlídané části pláže a na surfu byla Vanda poučená, že když se objeví žralok, má pádlovat směrem ke břehu...:-D

PPS: Zvířat se tu volně potuluje dost. Ačkoli průvodce sliboval na cestě k majáku i klokany, tak tam nebyli...




Žádné komentáře:

Okomentovat