sobota 23. července 2016

Amerika napřímo - technická podpora už moc není potřeba, přišla na řadu podpora finanční

Časový nesoulad zdárně pokračuje. Vanda chodí nepravidelně spát a nepravidelně vstává. pro telefonáty potřebuji být na nějaké wi-fi, protože ověřeno - telefony přes mobilní internet žerou data jak o život. Takže výsledkem je, že si ne vždy můžeme promluvit. Když už se ale povede si zavolat, z Vandy stejně moc informací nevytáhnu. Obvykle je rozhovor:
já: Co je nového
Vanda: Nic.
Já: co včerejší program?
Vanda: byla sranda...


vyřízeno za půl minuty. Následně ji přemlouvám k nějakým fotkám. Ty povětšinou nejsou. Od ztráty malého modrého podvodního Vanda obvykle velký foťák nebere, protože je velký. Fotí na mobil. Fotek moc nepošle. Jen tedy například do Grand Canyonu vzala foťák velký. to zas "nemohla" poslat fotky, protože je neměla v mobilu. Člověk by se z ní opupínkoval.







Z důležitých událostí se nestalo nic. Pomalu, po vyřešení reklamace Grouponu a jízdy lodí v New Yorku, která neproběhla, se po mě nic nechce. Všechno asi zařizuje náhradní matka, Paula. Ne vždy se jí to daří. Například domluvila nějakou charitu "matka s dcerou" ve chvíli, kdy se neznaly časy příletů a pobytů. Později již nešlo Vandu doplnit na seznam, protože bylo plno. Takže Paula a Katherine šly pomáhat (prý nějakým dětem vybírat velikostně padnoucí uniformy, jak jsem pochopila) a Vanda musela čekat doma. Zrovna to mi přišlo jako vcelku škoda.
Záblesk naděje, že budu mít co organizovat mi svitl po převratu v Turecku, kdy jsem si myslela, že se Turkish airlines zachovají jako po teroristickém útoku a nabídnou přebookovat lety. Myslela jsem, že přebookuji na přímý let do Prahy. Nepovedlo se, nenabídli.
technická pomoc prozatím skončila. Nastoupila však pomoc finanční. Vanda potřebovala peníze na účet (platit kufry je levnější kartou než hotově). Plus tedy koukám na Vandy účet a ptám se, zda jí finance stačí. Plus mínus zatím asi jo. Nevím, zda tedy už koupila všechno co chtěla a především, co jsem chtěla já :). Konto už je vcelku prázdné a Vanda se pochlubila vlastně jen nákupem hrnečku a plesových šatů. Uvidíme, co bude dál.




Žádné komentáře:

Okomentovat