středa 7. srpna 2019

Evropa s Discovery EU - Lucembursko


Den šestý:
Dnes jsem vstala v 5:30 ráno a vydala se na vlakové nádraží. Tam jsem se dělá s Filipem a vydali jsme se do Bruselu, kde jsme přestoupili a jeli do Arlonu a pak do Lucemburska. Celkově ta cesta vyšla na 6 hodin. Lucembursko vypadalo z vlaku jako mix Rakouska, Německa a Francie. Na nádraží jsme si za 5€ nechali pohlídat kufry. A šlo se, první jsme se šli kouknout do centra. Trochu mi ty už začalo vadit, že Filip nemá vlastní iniciativu a vše je mu jedno. Po dvouhodinové prohlídce města jsem se rozhodla, že nechám Filipa ať si dělá co chce a šla jsem do galerie. Galerie byla plná fotek od 60let po současnost. Bylo to hezké. Po galerii jsem se vydala na jídlo. A pak mě sháněl Filip, že taky někde sedí, řekla jsem se by jsme mohli jít na místní věž, a on, že se mu moc nechce. Tak jsem šla sama. Místní věž není moc vysoká, zato se otáčí. Výhled z ní byl nádherný! Když jsem šla zpět tak mě začalo trochu bolet v krku a tak jsem si koupila čaj. Došla jsem do parku a čekala co napíše Filip. Ten napsal, že je na nádraží a tak jsem se vydala za ním. Vzali jsme si kufry a vydali se do Paříže. Cesta do Paříže trvala cca 2 hodiny. Po příjezdu jsme se rozdělili a každý jsme se vydali do svého ubytování. Já bydlím na Paříži 5. Je to rušná část kousek od Notre - Damu. Jsou tu všude bary, ale podle místních je to nejbezpečnější část Paříže. Po ubytování, mě vzal Paul na místní víno (bylo dobré) a povídali jsme si. Paul do teď studoval v USA a po dlouhé době se vrátil sem. Měla jsem spat na gauči, ale jelikož nikomu teď přes airnb nepronajima pokoj tak v něm jsem já. Ten večer jsem byla tak unavená, že jsem ani nenapsala blog.







Žádné komentáře:

Okomentovat