pondělí 1. prosince 2014

Delfíni a výšlap na Ranou (Australian version)

Ráno jsme vstaly za kuropění a vyběhly už v půl sedmé k autobusu. Přijel asi ve třičtvrtě. Něměla jsem snídani ani kafe a asi proto jsem řidiči hned skočila na špek, když tvrdil, že máme výlet až na zítra a že čekáme brzy. HAHA. No tak nic. Jelo nás celkem pět. Nejdřív autem, pak lodí. O téhle atrakci už nám dříve vyprávěli. Je místo, kam připlouvají volně žijící delfíni a nechávají se krmit. Takže jsme si koupili předraženou rybu a čekali, až na nás přijde řada, abysme tu rybu mohli narvat delfínovi do chřánu (připlaval dneska jen jeden delfín.


Pak jsme zase dojely domů, pobalily se, nasnídaly a vyrazily za město na doporučovanou vyhlídku. Opravdu stála za to. Je to australská verze kopce Raná, běžně tam chodí skákat paraglaidisti, ale takový výhled z Rané prostě není...



Pak už jsme jen dle plánu lehly na pláž. Jenže - paní domácí prozradila Vandě, že v Brisbane je velké nákupní centrum. Bylo vedro k padnutí a na pláži se nedalo ležet, Šlo být jen ve vodě, což mně nevadilo, ale Vandě ano. Ta ležela na pláži jak Džambulka a do vody jít odmítala, že prý jsou vlny! Ona není prostě naše! Příště jede na Mácháč.
Takže aby se mi neupekla, jsem asi ve dvě souhlasila s cestou do Brisbane s tím, že nějaký obchoďák navštívíme, Vanda že má 100 dolarů k Vánocům a je na ní, co si vybere. Kontrolní otázka tedy zní, jak rychle lze utratit 100 dolarů :-D
Pak už jen najít bydlení, ubytovat se, napsat tenhle blog, přebalit kufry a ráno na letiště. Budou z nás pěší po Sydney....


Žádné komentáře:

Okomentovat