neděle 2. června 2013

Technické údaje

možná se někdy někomu k něčemu může hodit

Letenky jsem koupila na www.pelikan.cz prý za výhodnou cenu. Jednak jsem usoudila, že je pro nás vhodné letět z Prahy a neblokovat tak auto tím, že bude stát třeba v Mnichově na letišti tři týdny. Pak jsem také na webu vysomrovala od více létajících "odborníků" ujištění, že levněji se to už asi nepovede a nemá smysl čekat. Ano, jsou levnější akce třeba do NY a zprátky, ale jakmile jde o "multi city", už to sranda být přestává. Chvíli byla ve hře i varianta Praha - NY a zpět a NY - Miami a zpět, ale bylo by to zbytečné harcování, které by nepřineslo výraznější finanční úsporu aby to stálo za to.
Díky tomu, že tento server nemá další poplatky k cenám, koupila jsem rovnou i letenky NY - Miami.

Letecká společnost nám zajistila noc v hotelu ROMA:
http://www.booking.com/hotel/pt/roma.cs.html

Ubytování námi zajištěné přes booking.com
NY:

Miami Beach:

Miami:

Co se týká pronájmu auta, vybírala jsem mezi několika servery, až jsem se ustálila u dvou - www.jedu.cz a opět www.pelikan.cz 
Jedu.cz musím naprosto vynachválit - komunikují, jsou ochotní a paní mi dokonce zkontrolovala i obsah pojistky u konkurence, aby mi nakonec potvrdila, že jsou stejné. Problém je v tom, že jedu.cz je dražší. Což by mi u původně vybraného auta z kategorie ECONOMY asi nevadilo a už už jsem byla rozhodnutá - než mne napadlo si půjčit CABRIO :)
Tam už je cenový rozdíl značný a já tedy objednala u Pelikánů, ač dost nerada a doufám, že na to nedoplatíme. Pelikáni obecně špatně komunikují - co se týká pronájmu aut i problémů ohledně letenek...Jen dostat z nich fakturu na auto mi trvalo týden. Pro ty, co nepotřebují fakturu jako já, je pak varianta objednat přímo u www.traveljigsaw.com









Žádné komentáře:

Okomentovat